TELEFONDA PARA TRANSFERİ

Telefonda Para Transferi Nedir? Nasıl Gerçekleştirilir ?

Telefonla yurtiçi ya da yurt dışına para transfer etmek hiç bu kadar kolay olmamıştı!

İşlem merkezimizi arayarak, evinizden çıkmadan güvenli ve kolay bir şekilde yurtiçi yada yurtdışına para gönderin.

“Telefonda Para Transferi” işlemini gerçekleştirebilmeniz için tüm süreç hakkında detaylı bilgiye sahip olunuz

 

TELEFONDA PARA TRANSFERİ GERÇEKLEŞTİR

Telefonda Para Transferi Nedir? Nasıl Gerçekleştirilir ?

Mevcut müşterilerimiz (BPN üzerinden para tranferi gerleştirmiş) direkt olarak İşlem Merkezimizi arayarak telefonda para transferi işlemlerini hızlı ve güvenilir biçimde gerçekleştirebilirler. İlk kez BPN işlemlerinden faydalanmak isteyen yeni müşterilerimizin ise yasalar gereğince en yakın BPN Temsilci Noktamıza başvurarak kayıt bir kereye mahsus kayıt oluşturmaları gerekmektedir.

İşlemlerinizi çok daha kolay, hızlı ve güvenilir şekilde gerçekleştirebilmeniz adına tüm detayları sizin için derledik. Aşağıda bulunan BPN Müşterisiyim / BPN Müşterisi Değilim sekmelerine tıklayıp süreç hakkında tüm detayı bulabilirsiniz

BPN'den daha önce hiç işlem yapmadıysanız lütfen BPN MÜŞTERİSİ OLACAĞIM sekmesine tıklayınız

BPN MÜŞTERİSİYİM

Daha önce BPN’den işlem gerçekleştirdim

İŞLEM MERKEZİMİZİ ARAYIN

Telefonda Para Havalesi hiç bu kadar güvenilir ve kolay olmamıştı.
Daha önce BPN’den para havalesi işlemi yaptığınız için istediğiniz zaman diliminde işlem merkezimizi arayarak evinizden hiç çıkmadan güvenilir ve kolay bir şekilde yurtiçi, yurtdışı para gönderme işleminizi tamamlayın.

İŞLEM BİLGİLERİNİZİ DOĞRULAYIN

İşlem Merkezimizi arayan müşterilerimizin kişisel bilgileri yasa gereğince doğrulanır ve yurtiçi, yurtdışı para havale işlemi gerçekleştirilmeye başlanır.
Bu aşamada kimlik doğrulaması yapılır. Cep numarası ve mail onayı aşamalarından sonra havale bilgileri alınarak işlem tamamlanır.

ÖDEME VE ONAY (TAMAMLANDI)

Kimlik bilgileri, cep numarası ve mail doğrulama işleminizden sonra alıcı ayrıntıları ve tutar bilgileri istenerek yurtiçi, yurtdışı havale işlemi başlatılır.
Havale işlemi sağlandıktan sonra sms ve doğrulanmış mail yoluyla müşterilerimiz bilgilendirilir.

Kaydınız oluşturuldu mu ?

İŞLEM MERKEZİNİ ARAYIN

0850 312 99 90
1

İŞLEM MERKEZİMİZİ ARAYIN

Telefonda Para Havalesi hiç bu kadar güvenilir ve kolay olmamıştı.

Daha önce BPN’den para gönderme işlemi gerçekleştirdiyseniz istediğiniz zaman diliminde işlem merkezimizi arayarak evinizden hiç çıkmadan güvenilir ve kolay bir şekilde yurtiçi/yurtdışı para gönderme işleminizi tamamlayabilirsiniz.

Müşterini; bir aylık süre içerisinde toplam 1.999 TL ve işlem başına maksimum 1.999 TL işlem yapmasına izin verilir.

İşlem Merkezini Arayan Müşterilerimizin Süreçleri
  • Müşteri Bilgilerini Doğrulama
    İşlem Merkezini arayan BPN müşterisi ilk olarak Müşteri Destek Merkezi Sorumlusu ile kişisel bilgilerini paylaşır ve teyid edilir.

  • Cep Numarası Doğrulama
    Müşteriye ait cep telefonu numarası istenerek doğrulama kodu sms ile gönderilir. Bu kod teyit edilerek numaranın aktifliği kontrol edilmiş olur.

  • E-MAIL Doğrulama
    Müşteriye ait e-mail bilgisi alınarak doğrulama mailine doğrulama kodu gönderilir ve sonrasında teyit edilir.

Bu aşamada müşterimizin kimlik ve alıcı işlem bilgileri istenerek teyid edilir. Müşteri Destek Merkezi sorumlumuz ilgili tutarı BPN hesaplarına gönderebilmesi için müşterimize gerekli bilgilendirmeyi sağlar. Müşterimiz bu doğrultuda işlemini tamamldıktan sonra onay sistemi devreye müşterimizin başarılı işlem sağladığı bilgisi kendisine iletilir.

İşlem Bilgilerini Doğrulama ve Onay aşamasını incelemeyi unutmayın!

2

İŞLEM BİLGİLERİNİZİ DOĞRULAYIN

İşlem Merkezimizi arayan müşterilerimizin kişisel bilgileri yasa gereğince doğrulanır ve yurtiçi, yurtdışı para havale işlemi gerçekleştirilmeye başlanır.
Bu aşamada kimlik doğrulaması yapılır. Cep numarası ve mail onayı aşamalarından sonra havale bilgileri alınarak işlem tamamlanır.

Hangi Bilgileri Sunacaksınız ? Süreç Nasıl İşliyor ?

1) Kimlik bilgileriniz, cep telefonu ve mail doğrulama işlemleri sonrasında Müşteri Destek Merkezi sorumlumuz müşterimizin kişisel bilgilerini (adı soyadı, doğum yeri ve tarihi, uyruk, kimlik türü ve kimlik kartı, adres, iş vemeslek bilgileri) teyid eder.

2) Müşterimiz, alıcının ayrıntılarını, tutarını, para birimini ve varış yerini bildirir.

3) Müşteri Destek Merkezi sorumlumuz bu esnada havale işlemleri için yapılması gerekenler hakkında detaylı bilgi verir.

  • İşlem ücreti bilgisi
  • BPN hesaplarına iletilecek tutarın bilgisini
  • Tutarın nasıl BPN hesaplarına gönderileceği ile alakalı bilgi

Tüm detaylar ve BPN Hesap bilgileri E-Mail yoluyla müşterimizin doğrulanmış e-posta adresine iletilmekte olup bu bilgi müşterimize bu esnada iletilmektedir.

3

ÖDEME VE ONAY İŞLEMLERİ

Kimlik bilgileri, cep numarası ve mail doğrulama işleminizden sonra alıcı ayrıntıları ve tutar bilgileri istenerek yurtiçi/yurtdışı havale işlemi başlatılır.
Havale işlemi sağlandıktan sonra sms ve doğrulanmış mail yoluyla müşterilerimiz bilgilendirilir.

Ödeme ve Onay İşlemleri Süreci
  • Müşteri ana tutar ücretini BPN’in banka hesabına gönderir (açıklamada TCKN veya YKN yazılması zorunludur).Tüm tahsilatlar ve ödemelerin, bir bireyin kimlik bilgilerine (ad ve soyadı) uyan bir banka hesabı aracılığıyla yapılıması zorunludur.

  • İşlem merkezimiz hesaplarımızı kontrol ederek doğrulama sağlar.

  • İşlem merkezimiz son kontrollerini sağladıktan sonra müşterimiz ile iletişim kurar ve işlem öncesi tüm ayrıntıları ve onayı alır.

  • İşlem merkezimiz hızlıca son işlemlerini gerçekleştirip müşterimize işlemin detayları hakkında bilgilendirme sağlar (doğrulanmış e-posta veya sms aracılığıyla).


NOT: Para gönderme işleminizin başarıyla gerçekleşebilmesi için adınıza kayıtlı bir banka hesabından BPN hesaplarına havale etmeniz zorunludur. BPN hesap bilgileri e-mail yoluyla süreç esnasında tarafınıza iletiletilecektir.

BPN'den daha önce işlem yaptıysanız lütfen BPN MÜŞTERİSİYİM sekmesine tıklayınız

BPN MÜŞTERİSİ OLACAĞIM

BPN’den ilk kez para transferi yapacağım

EN YAKIN BPN TEMSİLCİ NOKTASINA GİDİN

BPN’den ilk kez para transferi yapacak olan müşterilerimizin ilgili yasa gereğince en yakın BPN temsilci noktamıza giderek kayıt oluşturması gerekmektedir.
Telefonda para gönderme işlemi gerçekleştirebilmeniz için BPN müşterisi olmanız gerekmektedir.

TEK SEFERLİK KULLANICI KAYDI OLUŞTURUN

Temsilci noktalarımız, size hızlı şekilde yardımcı olarak bilgilerinizi tek sefere mahsus kayıt altına alacaktır. Oluşturulan kayıt sonrasında dilediğiniz zaman dilediğiniz yerden telefonla işlem merkezimizi arayarak para transferi gerçekleştirebilirsiniz
Bilgieriniz yasa gereği koruma altında olacaktır.

İŞLEM MERKEZİMİZİ ARAYIN

Telefonda Para Havalesi hiç bu kadar güvenilir ve kolay olmamıştı.
Tek seferlik kullanıcı kaydınız oluşturulduktan sonra istediğiniz zaman diliminde işlem merkezimizi arayarak evinizden hiç çıkmadan güvenilir ve kolay bir şekilde yurtiçi, yurtdışı para gönderme işleminizi tamamlayın.

İŞLEM BİLGİLERİNİZİ DOĞRULAYIN

İşlem Merkezimizi arayan müşterilerimizin kişisel bilgileri yasa gereğince doğrulanır ve yurtiçi, yurtdışı para havale işlemi gerçekleştirilmeye başlanır.
Bu aşamada kimlik doğrulaması yapılır. Cep numarası ve mail onayı aşamalarından sonra havale bilgileri alınarak işlem tamamlanır.

ÖDEME VE ONAY (TAMAMLANDI)

Kimlik bilgileri, cep numarası ve mail doğrulama işleminizden sonra alıcı ayrıntıları ve tutar bilgileri istenerek yurtiçi, yurtdışı havale işlemi başlatılır.
Havale işlemi sağlandıktan sonra sms ve doğrulanmış mail yoluyla müşterilerimiz bilgilendirilir.

1

SİZE EN YAKIN BPN TEMCİLSİ NOKTASINA GİDİN

BPN’den ilk kez para transferi yapacak olan müşterilerimizin 5549 Sayılı Suç Gelirinin Aklanması ve Terörün Finansmanının Önlenmesi Hakkında Kanunu ve Kanun’un alt düzenlemeleri ile sınırları belirlenen “kimlik tespiti” kuralları gereğince en yakın BPN temsilci noktamıza giderek kayıt oluşturması gerekmektedir. Telefonda para gönderme işlemi gerçekleştirebilmeniz için BPN müşterisi olmanız gerekmektedir.

Kişisel Bilgileriniz Yasa Gereğince Korunmaktadır
  • Kişisel verileriniz; “Kişisel Verilerin Korunma Kanunu” kapsamında güvence altına alınmaktadır.

  • KVKK Politikalarımızı görüntüleyerek detaylı bilgi almak için tıklayın

En Yakın Temsilci Noktamısını Bul
  • Size en yakın BPN temsilci noktalarını görüntülemek için tıklayın
2

TEK SEFERE MAHSUS KULLANICI KAYDI OLUŞTURUN

Temsilci noktalarımız, size hızlı şekilde yardımcı olarak bilgilerinizi tek sefere mahsus kayıt altına alacaktır. Oluşturulan kayıt sonrasında dilediğiniz zaman dilediğiniz yerden telefonla işlem merkezimizi arayarak yurtiçi ve yurtdışı para transferi gerçekleştirebilirsiniz. Kişisel bilgileriniz yasa gereği koruma altındadır.


Temsilci Noktamızda Sizden Hangi Veriler İstenecek
  • Kimlik bilgileri, meslek, adres ve iletişim bilgisi

  • Gerçek kişilerin kimlik tespitinde;
    ilgilinin adı, soyadı, doğum yeri ve tarihi, uyruğu, kimlik belgesinin türü ve numarası, adresi ve imza örneği, telefon numarası, iş ve mesleğine ilişkin bilgiler ile Türk vatandaşları için bu bilgilere ilave olarak anne, baba adı ve T.C. kimlik numarası alınır.
3

İŞLEM MERKEZİMİZİ ARAYIN

Telefonda Para Havalesi hiç bu kadar güvenilir ve kolay olmamıştı.

Daha önce BPN’den para gönderme işlemi gerçekleştirdiyseniz istediğiniz zaman diliminde işlem merkezimizi arayarak evinizden hiç çıkmadan güvenilir ve kolay bir şekilde yurtiçi/yurtdışı para gönderme işleminizi tamamlayabilirsiniz.

Müşterini; bir aylık süre içerisinde toplam 1.999 TL ve işlem başına maksimum 1.999 TL işlem yapmasına izin verilir.

İşlem Merkezini Arayan Müşterilerimizin Süreçleri
  • Müşteri Bilgilerini Doğrulama
    İşlem Merkezini arayan BPN müşterisi ilk olarak Müşteri Destek Merkezi Sorumlusu ile kişisel bilgilerini paylaşır ve teyid edilir.

  • Cep Numarası Doğrulama
    Müşteriye ait cep telefonu numarası istenerek doğrulama kodu sms ile gönderilir. Bu kod teyit edilerek numaranın aktifliği kontrol edilmiş olur.

  • E-MAIL Doğrulama
    Müşteriye ait e-mail bilgisi alınarak doğrulama mailine doğrulama kodu gönderilir ve sonrasında teyit edilir.

Bu aşamada müşterimizin kimlik ve alıcı işlem bilgileri istenerek teyid edilir. Müşteri Destek Merkezi sorumlumuz ilgili tutarı BPN hesaplarına gönderebilmesi için müşterimize gerekli bilgilendirmeyi sağlar. Müşterimiz bu doğrultuda işlemini tamamldıktan sonra onay sistemi devreye müşterimizin başarılı işlem sağladığı bilgisi kendisine iletilir.

İşlem Bilgilerini Doğrulama ve Onay aşamasını incelemeyi unutmayın!

4

İŞLEM BİLGİLERİNİZİ DOĞRULAYIN

İşlem Merkezimizi arayan müşterilerimizin kişisel bilgileri yasa gereğince doğrulanır ve yurtiçi, yurtdışı para havale işlemi gerçekleştirilmeye başlanır.
Bu aşamada kimlik doğrulaması yapılır. Cep numarası ve mail onayı aşamalarından sonra havale bilgileri alınarak işlem tamamlanır.

Hangi Bilgileri Sunacaksınız ? Süreç Nasıl İşliyor ?

1) Kimlik bilgileriniz, cep telefonu ve mail doğrulama işlemleri sonrasında Müşteri Destek Merkezi sorumlumuz müşterimizin kişisel bilgilerini (adı soyadı, doğum yeri ve tarihi, uyruk, kimlik türü ve kimlik kartı, adres, iş vemeslek bilgileri) teyid eder.

2) Müşterimiz, alıcının ayrıntılarını, tutarını, para birimini ve varış yerini bildirir.

3) Müşteri Destek Merkezi sorumlumuz bu esnada havale işlemleri için yapılması gerekenler hakkında detaylı bilgi verir.

  • İşlem ücreti bilgisi
  • BPN hesaplarına iletilecek tutarın bilgisini
  • Tutarın nasıl BPN hesaplarına gönderileceği ile alakalı bilgi

Tüm detaylar ve BPN Hesap bilgileri E-Mail yoluyla müşterimizin doğrulanmış e-posta adresine iletilmekte olup bu bilgi müşterimize bu esnada iletilmektedir.

5

ÖDEME VE ONAY İŞLEMLERİ

Kimlik bilgileri, cep numarası ve mail doğrulama işleminizden sonra alıcı ayrıntıları ve tutar bilgileri istenerek yurtiçi/yurtdışı havale işlemi başlatılır.
Havale işlemi sağlandıktan sonra sms ve doğrulanmış mail yoluyla müşterilerimiz bilgilendirilir.

Ödeme ve Onay İşlemleri Süreci
  • Müşteri ana tutar ücretini BPN’in banka hesabına gönderir (açıklamada TCKN veya YKN yazılması zorunludur).Tüm tahsilatlar ve ödemelerin, bir bireyin kimlik bilgilerine (ad ve soyadı) uyan bir banka hesabı aracılığıyla yapılıması zorunludur.

  • İşlem merkezimiz hesaplarımızı kontrol ederek doğrulama sağlar.

  • İşlem merkezimiz son kontrollerini sağladıktan sonra müşterimiz ile iletişim kurar ve işlem öncesi tüm ayrıntıları ve onayı alır.

  • İşlem merkezimiz hızlıca son işlemlerini gerçekleştirip müşterimize işlemin detayları hakkında bilgilendirme sağlar (doğrulanmış e-posta veya sms aracılığıyla).


NOT: Para gönderme işleminizin başarıyla gerçekleşebilmesi için adınıza kayıtlı bir banka hesabından BPN hesaplarına havale etmeniz zorunludur. BPN hesap bilgileri e-mail yoluyla süreç esnasında tarafınıza iletiletilecektir.

SIKÇA SORULAN SORULAR VE KVKK PROSEDÜRLERİ

SIKÇA SORULAN SORULAR

Müşterin eksik tutar göndermesi durumda ne yapılması gerekir ?
Bu durumlarda işlem doğrudan iptal edilip yatırılan tutar müşterinin hesabına geri gönderilir.

Müşteri havaleyi başka birinin hesabından gerçekleştirişe ne olur?
İşlem doğrudan iptal edilip yatırılan tutar ilgili hesaba hesabına geri iade edilir.

2000 tl ve üzeri işlem gerçekleştiremiyor muyum?
Hayır. Para havalelerinizi 1.999 TL ye kadar gönderebilirsiniz.

Aylık işlem limiti var mı?
Evet, aylık işlem limiti 1.999 TL’dir.