Telefonda Para Transferi

TELEFONDA PARA TRANSFERİ

Telefonda Para Transferi Nedir, Nasıl Gerçekleştirilir?

Telefonla yurtiçi ya da yurtdışına para transfer etmek çok kolay!

İşlem merkezimizi arayarak, evinizden çıkmadan güvenli ve kolay bir şekilde yurtiçi ya da BPN – Western Union iş birliğiyle yurtdışına para gönderin.

“Telefonda Para Transferi” işlemini gerçekleştirebilmek için tüm süreç hakkında detaylı bilgiye şimdi sahip olun.

 

TELEFONDA PARA TRANSFERİ GERÇEKLEŞTİR

Telefonda Para Transferi Nedir? Nasıl Gerçekleştirilir?

BPN müşterileri (BPN noktalarından daha önce para transferi gerçekleştirmiş) direkt olarak işlem merkezimizi arayarak telefonda para transferi işlemlerini hızlı ve güvenilir biçimde gerçekleştirebilirler. İlk kez BPN noktalarından para transferi yapmak isteyen yeni müşterilerimizin ise en yakın BPN noktasına giderek bir kereye mahsus kayıt olmaları gerekir.

İşlemlerinizi daha kolay, daha hızlı ve daha güvenilir şekilde gerçekleştirebilmeniz adına tüm detayları sizin için derledik. Aşağıda bulunan BPN Müşterisiyim / BPN Müşterisi Değilim sekmelerine tıklayarak, ilgili süreç hakkında tüm detayları bulabilirsiniz.

BPN'den daha önce hiç işlem yapmadıysanız lütfen BPN MÜŞTERİSİ OLACAĞIM sekmesine tıklayınız

BPN MÜŞTERİSİYİM

Daha önce BPN’den işlem gerçekleştirdim

İŞLEM MERKEZİMİZİ
ARAYIN

Telefonda Para Transferi güvenilir ve kolaydır.
Tek seferlik kullanıcı kaydınız oluşturulduktan sonra İşlem Merkezi’mizin çalışma saatleri dahilinde istediğiniz zaman İşlem Merkezi’mizi arayarak, evinizden çıkmadan, güvenilir ve kolay bir şekilde ister yurtiçine, ister BPN – Western Union işbirliğiyle yurtdışına para gönderme işlemlerinizi kolayca tamamlayın.

İŞLEM BİLGİLERİNİZİ
DOĞRULAYIN

İşlem Merkezi’mizi arayan müşterilerimizin kişisel bilgileri yasal şekilde doğrulanır ve yurtiçi ya da BPN – Western Union iş birliğiyle yurtdışı para gönderme işlemi gerçekleştirilmeye başlanır.
Bu aşamada kimlik doğrulaması yapılır. Cep telefonu numarası ve e-mail onayı aşamalarından sonra işlem bilgileri alınarak işlem tamamlanır.

ÖDEME VE ONAY
(TAMAMLANDI)

Kimlik bilgileri, cep telefonu numarası ve e-mail doğrulama işleminizden sonra alıcı ayrıntıları ve tutar bilgileri istenerek yurtiçi ya da BPN – Western Union iş birliğiyle yurtdışı para gönderme işleminiz başlatılır. Toplam tutarı (ana para + işlem ücreti), kendi adınıza kayıtlı bir banka hesabınızdan belirtilen BPN banka hesabına gönderdikten sonra işleminiz onaylanır ve doğrulanmış e-mail adresinize gönderilen e-mail ile detaylı şekilde bilgilendirilirsiniz.

Kaydınız oluşturuldu mu ?

İŞLEM MERKEZİNİ ARAYIN

0850 312 99 90

İŞLEM MERKEZİMİZİ ARAYIN

Telefonda Para Transferi güvenilir ve kolaydır.

Daha önce BPN noktalarından para transferi işlemi gerçekleştirdiyseniz İşlem Merkezi’mizin çalışma saatleri dahilinde istediğiniz zaman İşlem Merkezi’mizi arayarak, evinizden çıkmadan, güvenilir ve kolay bir şekilde ister yurtiçine, ister BPN – Western Union işbirliğiyle yurtdışına para gönderme işlemlerinizi kolayca tamamlayın.

Bir kişi; bir aylık süre içerisinde farklı seferlerde toplam 1.999 TL’yi aşmayacak şekilde ve işlem başına en fazla 1.999 TL olacak şekilde işlem yapabilir.

İşlem Merkezi’mizi Arayan Müşterilerimiz İçin Süreçler
  • Müşteri Bilgilerini Doğrulama
    İşlem Merkezi’mizi arayan BPN müşterisi ilk olarak İşlem Merkezi Sorumlusu ile kişisel bilgilerinizi paylaşırsınız ve bilgileriniz İşlem Merkezi Sorumlusu tarafından sistemimizden teyit edilir.

  • Cep Telefonu Numarası Doğrulama
    Sistemimizde kayıtlı cep telefonu numaranız sizden istenerek kontrol edilir ve doğrulama kodu SMS ile kayıtlı olan cep telefonu numaranıza gönderilir. Bu kodu telefonda görüşmekte olduğunuz İşlem Merkezi Sorumlusu, kendisiyle paylaşmanızı rica eder. Bu kod teyit edilerek numaranın aktifliği ve telefonun sizin kullanımınızda olduğu kontrol edilmiş olur.

  • E-MAIL Doğrulama
    E-mail adresiniz sistemimize kaydedilir ve e-mail adresinize doğrulama kodu gönderilir. Bu kodu telefonda görüşmekte olduğunuz İşlem Merkezi Sorumlusu kendisiyle paylaşmanızı rica eder. Bu kod teyit edilerek e-mail adresinize erişiminizin olup olmadığı ve sizin kullanımınızda olduğu kontrol edilmiş olur.

Bu aşamada müşterimizin kimlik ve alıcı işlem bilgileri istenerek bilgiler teyit edilir. İşlem Merkezi Sorumlumuz ilgili tutarı BPN hesaplarına gönderebilmesi için müşterimize gerekli bilgilendirmeyi sağlar. Müşterimiz bu doğrultuda işlemini tamamladıktan sonra onay sistemi devreye girerek müşterimizin başarılı işlem sağladığı bilgisi kendisine iletilir.

İşlem Bilgilerini Doğrulama ve Onay aşamasını incelemeyi unutmayın!

İŞLEM BİLGİLERİNİZİ DOĞRULAYIN

İşlem merkezimizi aradığınızda kişisel bilgileriniz yasal olarak doğrulanır ve yurtiçi ya da BPN – Western Union iş birliğiyle yurtdışı para gönderme işleminiz gerçekleştirilmeye başlanır.
Bu aşamada kimlik doğrulaması yapılır. Cep telefonu numarası ve e-mail onayı aşamalarından sonra para gönderme işleminize dair bilgiler alınarak para gönderme işleminiz tamamlanır.

Hangi Bilgileri Sunacaksınız? Süreç Nasıl İşliyor?

1) Kimlik bilgileriniz, cep telefonu numarası ve e-mail doğrulama işlemleri sonrasında İşlem Merkezi Sorumlusu kişisel bilgilerinizi (ad soyadı, doğum yeri ve tarihi, uyruk, kimlik türü ve kimlik numarası, adres, ve meslek bilgilerinizi) rica eder ve verdiğiniz bilgileri teyit eder.

2) İşlem Merkezi Sorumlusu para göndereceğiniz kişiye dair bilgileri, göndereceğiniz paranın tutarını, alıcının parayı hangi para biriminde alacağını ve varış yeri bilgilerini sizden rica eder.

3) İşlem Merkezi Sorumlusu bu esnada bilgilerini verdiğiniz işlem için yapmanız gerekenler hakkında size detaylı bilgi verir.

  • Yapacağınız para gönderme işleminin ücreti,
  • BPN hesaplarına, kendi adınıza kayıtlı bir banka hesabından iletmeniz gereken işlem ücreti ve göndereceğiniz paranın toplam tutarı,
  • Tutarın nasıl BPN hesaplarına gönderileceği ile alakalı bilgiler sizinle paylaşılır.

Tüm detaylar ve BPN banka hesap bilgileri e-mail ile doğrulanmış e-posta adresinize iletilir.

ÖDEME VE ONAY İŞLEMLERİ

Kimlik bilgileri, cep telefonu numarası ve e-mail doğrulama işlemlerinizden sonra alıcı ayrıntıları ve tutar bilgileri istenerek yurtiçi ya da BPN – Western Union iş birliğiyle yurtdışı para gönderme işleminiz başlatılır.
Para gönderme işleminize dair bilgiler sizden alındıktan sonra, teyit edilen e-mail adresinize gönderilen işlem bilgilerini ve BPN hesap bilgilerini içeren bir mail ile e-mail kanalıyla bilgilendirilirsiniz. Bu bilgilerin doğrulunu kontrol ederek işleminizi onaylıyorsanız İşlem Merkezi Sorumlusu’na onayladığınızı sözlü olarak bildirirsiniz.

Ödeme ve Onay İşlemleri Süreci
  • Göndereceğiniz tutar ve işlem ücretinin toplamı olan toplam ücreti BPN’nin size e-mail yoluyla gönderilen banka hesaplarından birine en fazla 24 saat içinde gönderirsiniz.
    BPN banka hesaplarına toplam tutarı gönderirken; açıklama kısmında TCKN veya YKN’nizi ve size gönderilen e-mailde yer alan işlem numarasını belirtmelisiniz. Toplam tutarı belirtilen BPN banka hesaplarından birine, kendi adınıza kayıtlı bir banka hesabından yapmalısınız.

  • İşlem Merkezi Sorumlusu, hesaplarımızı kontrol ederek, sizin adınıza ait bir banka hesabından, toplam tutarın doğru şekilde geldiğini kontrol eder ve işlemi onaylayarak işleminizi gerçekleştirir.

  • İşleminizin başarıyla gerçekleştiğinde; doğrulanmış e-mail adresiniz kanalıyla bilgilendirilirsiniz ve telefonda yurtiçi veya BPN – Western Union iş birliğiyle yurtdışı para gönderme işleminiz sonlanır. Karşı taraf parayı kendisine en yakın noktadan alabilir.


NOT: Para gönderme işleminizin başarıyla gerçekleşebilmesi için adınıza kayıtlı bir banka hesabından BPN banka hesaplarına toplam ücreti (göndereceğiniz para ve işlem ücretinin toplamı) zorunludur. BPN hesap bilgileri işleminizi onaylamadan önce e-mail yoluyla işlem esnasında tarafınıza iletilir.

BPN'den daha önce işlem yaptıysanız lütfen BPN MÜŞTERİSİYİM sekmesine tıklayınız.

BPN MÜŞTERİSİ OLACAĞIM

BPN’den ilk kez para transferi yapacağım.

EN YAKIN BPN
NOKTASINA GİDİN

BPN’den ilk kez para transferi yapacak olan müşterilerimizin ilgili yasa gereğince en yakın BPN noktasına giderek kayıt oluşturması gerekir.
Telefonda para transferi işlemi gerçekleştirebilmeniz için BPN müşterisi olmanız gerekir.

TEK SEFERLİK KULLANICI
KAYDI OLUŞTURUN

BPN noktaları, size hızlı ve kolay şekilde yardımcı olarak bilgilerinizi tek sefere mahsus kayıt altına alacaktır. Oluşturulan kayıt sonrasında dilediğiniz zaman dilediğiniz yerden telefonla İşlem Merkezi’mizi arayarak yurtiçi ve BPN – Western Union iş birliğiyle yurtdışı para gönderme işlemlerinizi hızlı, kolay ve güvenilir şekilde gerçekleştirebilirsiniz.
Tüm bilgileriniz yasal şekilde koruma altında ve güvende olacaktır.

İŞLEM MERKEZİMİZİ
ARAYIN

Telefonda Para Transferi güvenilir ve kolaydır.
Tek seferlik kullanıcı kaydınız oluşturulduktan sonra İşlem Merkezi’mizin çalışma saatleri dahilinde istediğiniz zaman İşlem Merkezi’mizi arayarak, evinizden çıkmadan, güvenilir ve kolay bir şekilde ister yurtiçine, ister BPN – Western Union işbirliğiyle yurtdışına para gönderme işlemlerinizi kolayca tamamlayın.

İŞLEM BİLGİLERİNİZİ
DOĞRULAYIN

İşlem Merkezi’mizi arayan müşterilerimizin kişisel bilgileri yasal şekilde doğrulanır ve yurtiçi ya da BPN – Western Union iş birliğiyle yurtdışı para gönderme işlemi gerçekleştirilmeye başlanır.
Bu aşamada kimlik doğrulaması yapılır. Cep telefonu numarası ve e-mail onayı aşamalarından sonra işlem bilgileri alınarak işlem tamamlanır.

ÖDEME VE ONAY
(TAMAMLANDI)

Kimlik bilgileri, cep telefonu numarası ve e-mail doğrulama işleminizden sonra alıcı ayrıntıları ve tutar bilgileri istenerek yurtiçi ya da BPN – Western Union iş birliğiyle yurtdışı para gönderme işleminiz başlatılır. Toplam tutarı (ana para + işlem ücreti), kendi adınıza kayıtlı bir banka hesabınızdan belirtilen BPN banka hesabına gönderdikten sonra işleminiz onaylanır ve doğrulanmış e-mail adresinize gönderilen e-mail ile detaylı şekilde bilgilendirilirsiniz.

SİZE EN YAKIN BPN TEMCİLSİ NOKTASINA GİDİN

BPN’den ilk kez para transferi yapacak olan müşterilerimizin 5549 Sayılı Suç Gelirinin Aklanması ve Terörün Finansmanının Önlenmesi Hakkında Kanunu ve Kanun’un alt düzenlemeleri ile sınırları belirlenen “kimlik tespiti” kuralları gereğince en yakın BPN noktasına giderek kayıt oluşturması gerekir. Telefonda para gönderme işlemi gerçekleştirebilmeniz için BPN müşterisi olmanız gerekir.

Kişisel Bilgileriniz Yasa Gereğince Korunmaktadır
  • Kişisel verileriniz; “Kişisel Verilerin Korunma Kanunu” kapsamında güvence altına alınmaktadır.

  • KVKK Politikalarımızı görüntüleyerek detaylı bilgi almak için tıklayın.

En Yakın BPN Noktasını Bul
  • Size en yakın BPN noktalarını görüntülemek için tıklayın.

TEK SEFERE MAHSUS KULLANICI KAYDI OLUŞTURUN

BPN noktaları, size hızlı ve kolay şekilde yardımcı olarak bilgilerinizi tek sefere mahsus kayıt altına alacaktır. Oluşturulan kayıt sonrasında dilediğiniz zaman dilediğiniz yerden telefonla İşlem Merkezi’mizi arayarak, yurtiçi ve BPN – Western Union iş birliğiyle yurtdışı para gönderme işlemlerinizi hızlı, kolay ve güvenilir şekilde gerçekleştirebilirsiniz.
Tüm bilgileriniz yasal şekilde koruma altında ve güvende olacaktır.


BPN Noktasında Sizden Hangi Bilgiler İstenecek

Ad, soyad, doğum yeri ve tarihi, uyruk, kimlik belgesinin türü ve numarası, adresiniz, cep telefonu numaranız, mesleğiniz, TCKN ya da YKN (Yabancı Kimlik Numarası), anne ve baba adınız.

İŞLEM MERKEZİMİZİ ARAYIN

Telefonda Para Transferi güvenilir ve kolaydır.

Daha önce BPN noktalarından para transferi işlemi gerçekleştirdiyseniz İşlem Merkezi’mizin çalışma saatleri dahilinde istediğiniz zaman İşlem Merkezi’mizi arayarak, evinizden çıkmadan, güvenilir ve kolay bir şekilde ister yurtiçine, ister BPN – Western Union işbirliğiyle yurtdışına para gönderme işlemlerinizi kolayca tamamlayın.

Bir kişi; bir aylık süre içerisinde farklı seferlerde toplam 1.999 TL’yi aşmayacak şekilde ve işlem başına en fazla 1.999 TL olacak şekilde işlem yapabilir.

İşlem Merkezi’mizi Arayan Müşterilerimiz İçin Süreçler
  • Müşteri Bilgilerini Doğrulama
    İşlem Merkezi’mizi arayan BPN müşterisi ilk olarak İşlem Merkezi Sorumlusu ile kişisel bilgilerinizi paylaşırsınız ve bilgileriniz İşlem Merkezi Sorumlusu tarafından sistemimizden teyit edilir.

  • Cep Telefonu Numarası Doğrulama
    Sistemimizde kayıtlı cep telefonu numaranız sizden istenerek kontrol edilir ve doğrulama kodu SMS ile kayıtlı olan cep telefonu numaranıza gönderilir. Bu kodu telefonda görüşmekte olduğunuz İşlem Merkezi Sorumlusu, kendisiyle paylaşmanızı rica eder. Bu kod teyit edilerek numaranın aktifliği ve telefonun sizin kullanımınızda olduğu kontrol edilmiş olur.

  • E-MAIL Doğrulama
    E-mail adresiniz sistemimize kaydedilir ve e-mail adresinize doğrulama kodu gönderilir. Bu kodu telefonda görüşmekte olduğunuz İşlem Merkezi Sorumlusu kendisiyle paylaşmanızı rica eder. Bu kod teyit edilerek e-mail adresinize erişiminizin olup olmadığı ve sizin kullanımınızda olduğu kontrol edilmiş olur.

Bu aşamada müşterimizin kimlik ve alıcı işlem bilgileri istenerek bilgiler teyit edilir. İşlem Merkezi Sorumlumuz ilgili tutarı BPN hesaplarına gönderebilmesi için müşterimize gerekli bilgilendirmeyi sağlar. Müşterimiz bu doğrultuda işlemini tamamladıktan sonra onay sistemi devreye girerek müşterimizin başarılı işlem sağladığı bilgisi kendisine iletilir.

İşlem Bilgilerini Doğrulama ve Onay aşamasını incelemeyi unutmayın!

İŞLEM BİLGİLERİNİZİ DOĞRULAYIN

İşlem merkezimizi aradığınızda kişisel bilgileriniz yasal olarak doğrulanır ve yurtiçi ya da BPN – Western Union iş birliğiyle yurtdışı para gönderme işleminiz gerçekleştirilmeye başlanır.
Bu aşamada kimlik doğrulaması yapılır. Cep telefonu numarası ve e-mail onayı aşamalarından sonra para gönderme işleminize dair bilgiler alınarak para gönderme işleminiz tamamlanır.

Hangi Bilgileri Sunacaksınız? Süreç Nasıl İşliyor?

1) Kimlik bilgileriniz, cep telefonu numarası ve e-mail doğrulama işlemleri sonrasında İşlem Merkezi Sorumlusu kişisel bilgilerinizi (ad soyadı, doğum yeri ve tarihi, uyruk, kimlik türü ve kimlik numarası, adres, ve meslek bilgilerinizi) rica eder ve verdiğiniz bilgileri teyit eder.

2) İşlem Merkezi Sorumlusu para göndereceğiniz kişiye dair bilgileri, göndereceğiniz paranın tutarını, alıcının parayı hangi para biriminde alacağını ve varış yeri bilgilerini sizden rica eder.

3) İşlem Merkezi Sorumlusu bu esnada bilgilerini verdiğiniz işlem için yapmanız gerekenler hakkında size detaylı bilgi verir.

  • Yapacağınız para gönderme işleminin ücreti,
  • BPN hesaplarına, kendi adınıza kayıtlı bir banka hesabından iletmeniz gereken işlem ücreti ve göndereceğiniz paranın toplam tutarı,
  • Tutarın nasıl BPN hesaplarına gönderileceği ile alakalı bilgiler sizinle paylaşılır.

Tüm detaylar ve BPN banka hesap bilgileri e-mail ile doğrulanmış e-posta adresinize iletilir.

ÖDEME VE ONAY İŞLEMLERİ

Kimlik bilgileri, cep telefonu numarası ve e-mail doğrulama işlemlerinizden sonra alıcı ayrıntıları ve tutar bilgileri istenerek yurtiçi ya da BPN – Western Union iş birliğiyle yurtdışı para gönderme işleminiz başlatılır.
Para gönderme işleminize dair bilgiler sizden alındıktan sonra, teyit edilen e-mail adresinize gönderilen işlem bilgilerini ve BPN hesap bilgilerini içeren bir mail ile e-mail kanalıyla bilgilendirilirsiniz. Bu bilgilerin doğrulunu kontrol ederek işleminizi onaylıyorsanız İşlem Merkezi Sorumlusu’na onayladığınızı sözlü olarak bildirirsiniz.

Ödeme ve Onay İşlemleri Süreci
  • Göndereceğiniz tutar ve işlem ücretinin toplamı olan toplam ücreti BPN’nin size e-mail yoluyla gönderilen banka hesaplarından birine en fazla 24 saat içinde gönderirsiniz.
    BPN banka hesaplarına toplam tutarı gönderirken; açıklama kısmında TCKN veya YKN’nizi ve size gönderilen e-mailde yer alan işlem numarasını belirtmelisiniz. Toplam tutarı belirtilen BPN banka hesaplarından birine, kendi adınıza kayıtlı bir banka hesabından yapmalısınız.

  • İşlem Merkezi Sorumlusu, hesaplarımızı kontrol ederek, sizin adınıza ait bir banka hesabından, toplam tutarın doğru şekilde geldiğini kontrol eder ve işlemi onaylayarak işleminizi gerçekleştirir.

  • İşleminizin başarıyla gerçekleştiğinde; doğrulanmış e-mail adresiniz kanalıyla bilgilendirilirsiniz ve telefonda yurtiçi veya BPN – Western Union iş birliğiyle yurtdışı para gönderme işleminiz sonlanır. Karşı taraf parayı kendisine en yakın noktadan alabilir.


NOT: Para gönderme işleminizin başarıyla gerçekleşebilmesi için adınıza kayıtlı bir banka hesabından BPN banka hesaplarına toplam ücreti (göndereceğiniz para ve işlem ücretinin toplamı) zorunludur. BPN hesap bilgileri işleminizi onaylamadan önce e-mail yoluyla işlem esnasında tarafınıza iletilir.

SIKÇA SORULAN SORULAR VE KVKK PROSEDÜRLERİ

SIKÇA SORULAN SORULAR

Toplam tutarı eksik ya da fazla olarak gönderirsem ne yapmalıyım?
İşleminiz doğrudan iptal edilir ve gönderdiğiniz tutar gönderim gerçekleştirdiğiniz banka hesabınıza geri gönderilir. İşleminizi gerçekleştirmek için yeniden BPN İşlem Merkezi’ni arayarak işlem başlatmanız gerekir.

BPN hesaplarına toplam ücreti başka birinin hesabından gönderirsem ne olur?
İşleminiz doğrudan iptal edilir ve gönderdiğiniz tutar, gönderim gerçekleştirdiğiniz banka hesabınıza geri gönderilir. İşleminizi gerçekleştirmek için yeniden BPN İşlem Merkezini arayarak işlem başlatmanız gerekir.

2.000 TL ve üzeri para gönderebilir miyim?
Maalesef, hayır. Yasal gerekçelerle yurtiçi ve BPN – Western Union iş birliğiyle yurtdışına en fazla 1.999 TL’ye kadar gönderim gerçekleştirebilirsiniz.

Aylık işlem limiti var mı?
Evet, aylık işlem limiti yasal gerekçelerle yurtiçi ve BPN – Western Union iş birliğiyle yurtdışı para gönderme işlemleri için 1.999 TL’dir.

BPN – Western Union ile yurtdışı para gönderme işleminde BPN’ye USD ya da Euro olarak gönderim yapabilir miyim?
Maalesef, şu anda yalnızca BPN banka hesaplarına sadece TL para biriminde gönderim sağlayabilirsiniz.